اخذ گواهی استاندارد کالا

اخذ گواهی استاندارد کالای تجاری خود را به معتبر ترین و با تجربه ترین متخصصان ترخیص کالا و حمل و نقل بین المللی  در گروه بازرگانی شایانیر بسپارید.

واردکنندگان می توانند برای کالای خود،گواهی استاندارد دریافت کنند دو راه برای دریافت گواهینامه استاندارد وجود دارد :

الف) واردکنندگان برای دریافت گواهینامه استاندارد(COC)، قبل از حمل یا رسیدن کالا باید اسناد زیر را به موسسه استاندارد ارائه نمایند :

  1. اظهارنامه عرضه کننده (SD) یا  : (Supplier's Declaration) به موجب آن فروشنده یا عرضه کننده رسما گواهی می کند که کالا با استاندارد یا الزامات اساسی انطباق دارد.
  2. اظهارنامه تولید کننده (MD) یا  : (Manufacturer's Declaration) به موجب آن تولید کننده رسما گواهی میکند که کالا با استاندارد یا الزامات اساسی انطباق دارد.
  3. تائیدیه انطباق  (VOC) یا  : (Vertification Of Conformity ) سندی است که نشان می دهد یکی از شرکت های بازرسی یا مسئول کنترل کیفیت واحد تولیدی یا مدیر عامل واحد تولیدی، SD را تائید می کند.
  4. گواهی بازرسی کالا ( کمی و کيفی )  COI
  5. گواهی های آزمايشگاهی  TR
  6. پروفرما اینویس Proforma Invoivce
  7. اوراق ثبت سفارش
  8. اعتبار اسنادی

ب) بعد از رسیـدن کالا به گمرک، کارشناسان استاندارد یا گمرک از کالای وارده نمونه برداری نموده به یکی از آزمایشگاه های مورد قبول موسسه ارسال می نمایند و در صورت انطباق برای آنها COC صادر خواهد شد

واحد استاندارد شرکت بازرگانی شایانیرمتشکل از متخصصین با تجربه با ارائه خدمات زیر تمام تلاش خود را جهت خدمت به بازرگانان عزیز، واحدهای تولیدی و دیگر ارگان¬ها به کار گرفته است:

1. استاندارد کالاهای وارداتی و صادراتی

  1. ارائه مشاوره پیش از ثبت سفارش کالا در زمینه ضوابط فنی و استاندارد های الزامی جهت واردات و صادرات
  2. انجام تمام مراحل تاییدیه استاندارد کالاهای وارداتی و صادراتی (بازرسی در مبدأ و بازرسی در مقصد توسط برترین شرکت های بازرسی مورد تایید سازمان ملی استاندارد ایران)
  3. دریافت تاییدیهای قانونی جهت ترخیص کالا از گمرکات کشور
  4. ارائه مشاوره جهت تعیین استاندارد مربوط به کالاها
  5. دریافت تاییدیهای بازرسی و استانداردی ثبت سفارش خودرو
Top